HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Első csörlés

2008.10.28. 18:30 :: Sparhelt

A hétvégén végre, a kisdombozás után sor kerülhetett életem első csörlésére is. Először meglehetős magabiztossággal álltam be az autó után, de lelkesedésem hamar alább is hagyott, így az első nekifutás csúfos kudarccal végződött, azaz megpróbálhattam, hogy milyen érzés lehet az, amikor egy wartburg húz végig a füvön. A második start lényegesen jobban sikerült, bár a leszállások ízére nem sikerült igazából rájönnöm, csak az utolsó alkalmakon. Rájöttem arra, hogy ami a magasból homokozónak tűnik, az közelről bogánccsal teli fürdőkád inkább. Utólag tudtam meg már azt is, hogy amit én jó startnak hittem, azt a mesterem jóindulata miatt könyvelhettem el sikerként, különben a legelső felszállásom sorsára juthattam volna. Hétvégén, ha az időjárás is engedi, valahova délre megyünk, akár a vadlibák. Akkor majd ki fog derülni minden..

komment

süti beállítások módosítása