HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Új kamera ábránd

2011.07.01. 10:51 :: Sparhelt

Már megint egy ideje nem repülök, hála a mostanság tomboló monszunszerű időjárásnak. Azt mondják, hogy hidegfront után a második harmadik nap a legalkalmasabb a repkedésre, de az utóbbi időben vagy szélvihar van, vagy az eső ömlik, vagy a fene tudja mi, de negatívan befolyásolja a lehetőségeket. A kamerám elhalálozott, így új kamera beszerzésébe fogtam, mert tűrhetetlen az, hogy nem tudom visszanézni a bénázásaimat utólag. Azt elhatároztam már korábban, hogy az új eszközt a szemeim síkjába fogom szerelni, mert a sisak tetejére szerelt verzió a parallaxis hiba miatt korántsem azt látta amit én, hiába próbáltam beállítani. Most szakítani kívánok a gyárilag sisak vagy modellkamerákkal, mert vagy nagyon gagyik vagy nagyon drágák. Középutas megoldásnak egy kis kézikamerát választottam, a típusa Toshiba Camileo S20. Tapasztalatom nincs vele, de már más repülős videóját láttam, és meggyőzőbb volt, mint a jelenlegi megboldogult flycam-om, azzal az előnnyel, hogy van rajta kijelző, így vissza tudom már a repülőtéren is nézni azt, mi történt velem a levegőben. Vagy ha én nem, akkor a vizsgálatot végzők. :-)
 

komment

Címkék: blog toshiba kamera siklóernyő

süti beállítások módosítása