HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Összefoglaló

2014.02.27. 10:05 :: Sparhelt

Rég nem jártam erre, az biztos. Az is, hogy míg itt nem jártam, addig azért a repüléseket folytattam, igaz korántsem annyit mint szerettem volna és lényegesen többet mint a családom szerette volna. A látóköröm szélesebb lett, elkezdtem a motoros repülés felé is kacsingatni, felszerelést vásároltam a repülés ezen ágához is, ugyanakkor próbáltam a gyalogos tudásomat is szélesíteni. Utóbbi jobbára csak csörlésből állt és hiába használtam ki a rendelkezésemre álló lehető legtöbb csörlős lehetőséget, a repülésnek ebből a részéből ilyen földrajzi viszonyok mellett nem lehet igazán nagyokat repülni. Így klubtársi indittatásra elkezdtem a környéken, jobbára külföldön is, mozgolódni, ami eddig Szlovéniát jelentette. Szlovénia gyönyörű hely, a viszonyok alpesiek és kedvesek az emberek, nagyok a hegyek. Ősszel sikerült sportbalesetet is szenvednem, egy elrontott rajt térdsérülést okozott, ami rányomta a bélyegét az év hátralévő részére. De ez egy új év, a térdem is meggyógyult már és jön a tavasz. Bizakodó vagyok..

komment

Címkék: blog siklóernyő

süti beállítások módosítása