HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Meglepő!

2014.06.11. 14:26 :: Sparhelt

Sikerült beszélnem a reménybeli trike oktatómmal és elmondta, hogy 86%-ra írtam meg a szóbeli vizsgát. Megdöbbentett a dolog, mert sokkal kevesebbet gondoltam a dologból, lelkiekben már készültem a pótvizsgára. Azt mondta, hogy azért ennyi, mert írtam hülyeségeket is, azért meg levont pontokat. Mondjuk ha ezt tudom, lehet, hogy módjával írtam volna hülyeségeket, mert így meg kényszerem volt, mert bizonyos területekhez érzésem szerint szagolni sem tudtam. Azt mondta, hogy majd átbeszéljük a dolgot, amit kíváncsian, de nyugodtabban várok. Beszéltem a trikeműves sráccal is, jól halad a műszer átalakítása. Módosítva lett a felfüggesztés, a váz eleje és a kormánykerék állása is. Hátra van a motorrögzítés, a kormánymű és bajai voltak a hátsó kerékpár összetartásával is. Talán a jövő hétre összeáll a dolog, ami egyfelől jó, másfelől meg semmi nem ment meg attól, hogy el ne kezdjem a trikeozás gyakorlati részét, amitől meg ott van a zabszem a hátsómban..

komment

Címkék: trike siklóernyő

süti beállítások módosítása