HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Októberi repülés

2011.10.19. 14:37 :: Sparhelt

Szerencsére a hétvégén újra nyílott lehetőségem egy kis röpködésre. A repülőtérre, vasárnapra meghirdetett alkalmon meglepetésre jó sokan megjelentek ami azon fájó felismerésre adott lehetőséget, hogy itt bizony sorállás lesz. A szél keresztirányú volt, keletről fújt, így a pálya mellől indultunk és már repülés közben fordultunk rá a pályatengellyel párhuzamos útra. Meglehetősen hideg volt, de az új overallom bevált (Eddig csak korizni voltam benne.) viszont a nyári kesztyű hidegnek bizonyult és síálarc is jól jött volna. Kettőt sikerült repülnöm és mivel egyre többen jöttek és az idő inkább a kezdőbbeknek kedvezett, el is pakoltam és inkább a csörlősautót vezettem, ezzel szerezve jópontokat magamnak. Az első felszállásról videót is készítettem, másodjára azt hiszem kétszer kapcsoltam be a kamerát. (Így kikapcsoltam.) Az első olyan felvétel, ahol a kamera többé kevésbé jól áll, és végre értékelhető képeket készített. A repülés során végrehajtottam egy egész jól sikerült féloldalas csukódás gyakorlatot is, de ebből semmi nem látszik, mert botor módon annyira el voltam foglalva az iránytartással, hogy nem néztem rá a kupolára, pedig illő lett volna..

komment

Címkék: blog sport kamera siklóernyő csörlés

süti beállítások módosítása