HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Szárnypróbálgatás

2009.03.23. 08:18 :: Sparhelt

Már régóta nem írtam, de régóta nem is vettem elő az ernyőmet, hisz nem volt alkalmas időjárás arra sem, hogy egy kicsit megszellőztethessem. A szilveszteri kiruccanás után pár napig a lakásban száradt meg a kupola, és nem volt kellemes élmény kerülgetni, de összehajtani sem volt egy leányálom, ezért mostanság inkább meggondolom azt, hogy mikor vigyem ki a levegőre. Tegnap elérkezettnek láttam az időt arra, ha nem is szárnyallhatok fennen, akkor alant egy kis kupolázgatással múlassam az időt. Ámde hiába volt az elhatározás, délutánra, mire hozzájutottam az eseményhez a szél tiltakozólag beerősödött szinte viharos fokozatig, úgyhogy nem szerettem volna pofán végigszántani az erre a célra kinézett legelőt. Majd legközelebb újra megpróbáljuk, nem lehet rossz idő mostmár annyit mint eddig..

komment

Címkék: blog sport siklóernyő

süti beállítások módosítása