HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Gondolatok

2012.09.11. 10:47 :: Sparhelt

Mivel megkaptam az első, negatív hangvételű kritikámat, újra érdemes átértékelni az eddigi tevékenységem ebben a blogban. A kritikus személyével nem kívánok foglalkozni, hisz nem engem keresett meg, hanem hátulról próbálta a szarva közt a tőgyit, de azt állíthatom, hogy nem esett jól az, amit állított - főleg úgy, hogy még nem is igaz. A blog célja továbbra is az, hogy próbáljam emberi módon bemutatni azt, hogy bármilyen életkorban érdemes elkezdeni a siklórepülést, mert utánozhatatlan és felejthetetlen élményt nyújt. Persze lesz benne esés-kelés, hisz ha a biciklizésben benne van az, hogy időnként lejön rólunk a plezúr, akkor fogadjuk el azt, hogy az időnkénti botlásaink ugyanúgy a tanulási folyamat részei ebben a sportban is. Persze lehetne olyan hozzáállással is közelíteni a témához, hogy rajtam kívül mindenki hülye, csak én vagyok villamos, de nekem ez a fajta mentalitás kevéssé jön be. Esendő ember vagyok, aki ezt bizonyítandó esik is - de eddig még mindig felkelt. Sosem fogom azt állítani, hogy minden tudok - sőt, minél többet tudok annál jobban jövök rá arra, hogy mennyi mindent van még tanulni itt is. Ez egyfajta bölcsesség - bár azt sem állítanám, hogy bölcs lennék. Inkább tapasztalat, hogy óvakodj attól az embertől, aki azt állítja, hogy ő bezzeg..  Tehát továbbra is szeretném fenntartani a blogom, sőt, lehet, hogy írni is fogok bele, mert élmények mindig érnek, csak sokszor leírni nincs elég időm..

komment

Címkék: blog siklóernyő

süti beállítások módosítása