HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Első szárnyalás

2009.04.24. 09:06 :: Sparhelt

Csak kapkodom a fejem, mert végre beindult az élet, már ami a repüléseket illeti. Eddig gondban voltam mit is írjak ide, hisz időm sem volt, és alkalom sem, hogy megcsillogtathassam a repülési élményeimet. Múlt szombaton végre sor került erre is a Gödöllőn rendezett csörlés alkalmából.   Már délelőtt a repülőtérre mentem, de kellemetlen oldalszél volt, ráadásul forgott is összevissza, amit a repülőtéren kialakuló termikeknek köszönhettünk valószínűleg. A délelőttöt ezért kupolázással töltöttem, begyűjtve pár horzsolást és kék, zöld foltokat. A délután első részén a többieket (a bátrak) néztük szakértő szemmel és kezdőtársaimmal megerősítést nyertünk, hogy itt most felszállás nem lesz. Volt pár furcsán elrontott start a haladóbbak részéről is, aminek a vége majdnem baj lett, de szerencsére megnyugtató elemelkedéssel zárult. Estefelé talán csitult egy kissé a szél, mire én is kellő bátorságot gyűjtöttem ahhoz, hogy a kötél végére álljak. Az első startot rontottam, a kupola felhúzás után oldalra borult, de a második kísérlet végre sikerrel járt. Egy iskolakört repültem, majd leszálltam. Ez volt az első felszállásom az új ernyővel és meglepően kellemesre sikeredett. Az ernyő kezes volt, jól fordult, semmi kifogásom nem lehetett ellene. A végén megint elfelejtettem kiülni a beülőből, ez árnyékolta a leszállásomat, ezért a kifutás helyett kicsúszás lett, de nem volt egyértelműen rossz. Sikerült megfékezni az ernyőt, nem estem el, szinte teljes siker. Később elmondták mások, hogy a startnál az volt a baj, hogy túl felül fogom a hevedereket és frontstallban jön fel az ernyő. Lejjebb kell fognom a zsinórt és akkor jó lesz. Ezt ki kell próbálnom ezen a héten..

komment

Címkék: blog sport siklóernyő

süti beállítások módosítása