HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Péntek

2009.08.18. 08:29 :: Sparhelt

A szabadságom miatt nem tudtam írni az elmúlt repülésemről. Ennek két apropója is volt. A pályán keresztirányú szél fújt, így a csörlés is a pályára merőlegesen történt, és mivel a többség célraszállást gyakorolt, így a viszonylag kicsi magasság is elegendő volt. A repülés apropóját számomra az adta, hogy most avattam fel a saját készítésű leoldómat, ami sikerrel vizsgázott, szerencsére remekül működik, és most gyakoroltam először a fülcsukást, mint magasságcsökkentési manővert. A múltkori alkalommal már próbálkoztam ezzel, de tudatlanságom okán a stablapzsinórt húzgáltam bőszen, és nagyon nem ment. A megfelelő zsinórok húzogatásával bámulatosan egyszerűvé vált minden. Most a lábgyorsítón lesz a sor azt hiszem..

 

komment

Címkék: kamera siklóernyő csörlés

süti beállítások módosítása