HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

A sas lecsap

2010.06.16. 09:33 :: Sparhelt

A tegnapi nap egy eredményes csörlési napot sikerült zárni. Az első repülésem után az oktatóm megfeddett, hogy itt nem csak repkedünk és termikelünk, hanem elkezdjük a B gyakorlatsort. Így hát mentőernyőt vettem magamhoz és elkezdtem a gyakorlást. Az első elem a frontstall volt. Megdöbbentően könnyűnek bizonyult, az ernyő jól reagált, szinte beavatkozásmentesen megoldotta a dolgot, hozzá sem kellett nyúlni. A leszállást viszont elrontottam, mert fülcsukással akartam leszállni, de a végén nagyon megmerült az ernyőm és szabályszerűen, szinte függőlegesen a földbe csapódtam. Szerencsére ki voltam állva már a beülőből és zárt páros lábbal érkeztem le, kifutni esélytelen lett volna, így eldőltem. A sas csaphat így le a nyúlra, de az utána rögtön felszáll. Nekem meg még dolgoznom kell ezen..

 

komment

Címkék: blog siklóernyő csörlés

süti beállítások módosítása