HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Reporvosi

2011.05.09. 11:24 :: Sparhelt

Jelentkeztem repülőorvosi vizsgálatra. Persze ez nem azt jelenti, hogy szakmát váltanék - ezt meghagynám az elhivatottaknak, csak úgy tűnik, nem lehet megúszni azt, hogy az ember ne tegye le ezt a feltételt, amit látszólag a közösség szétzilálására hoztak. Egyre nehezebb lesz legálisan siklóernyőzni - pedig nem ezt ígérték. Legjobban azok járnak akik feketén repülnek, mert mentesülnek mindenféle díj és kötelező befizetés, hatósági át- oda-, vissza- és keresztbevizsgálattól és foglalkozhatnak azzal, amit szeretnének. Én sajnos/szerencsére nem vagyok ilyen, még a buszon is lukasztok jegyet, így miután az egyesületünk vezetője sem látott más kiutat, így én is jelentkeztem a vizsgálatra. Egyedüli kérdés csak akkor fog felmerülni, ha esetleg nem fogok megfelelni, hogy hogyan tovább. Mivel egyszer már voltam a Merényi kórházban még ejtőernyős egészségi vizsgálaton, így magától a helytől nem tartok - nagyságrendekkel jobb hely mint a sportkórház, és itt is és ott is fizetni kell már, mint a katonatiszt. Meglátjuk. A vak is azt mondta..

komment

Címkék: blog sport orvosi siklóernyő

süti beállítások módosítása