HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Kameratok

2011.08.30. 14:27 :: Sparhelt

A szükség nem csak törvényt bont, de  új megoldásokat is szülhet. A kamerám nem pont sisakkamera, így a rögzítését kénytelen vagyok egyedi módon megoldani. Mivel láttam  a tecsőn videót arról, hogy motoros is rátette a sisakjára tépőzárral, így gondoltam én is ezt az utat próbálom követni. Próbáltam a helyi varrónővel egy tokot készíttetni, de elhajtott - állítólag képtelen ilyet megvarrni (Kérdés, hogy akkor mit kezdene egy nadrág felhajtásával?)  így kénytelen voltam ezt házilag kiviteleztetni a nejjel. Készült egy prototípus ami biztató, igaz közben rá kellett jönnöm, hogy elvi hibás lett - ha a biztonsági rögzítést is meg szeretném csinálni, akkor nem nyílhat a tetején, ha az erre szolgáló fül a készülék alján van. Remélem, hogy minél előbb sikerül egy másikat csinálni (vagy ezt átalakítani) és akkor már csak alkalom kell ahhoz, hogy a levegőben is bemutatkozhasson a kamerám..

komment

Címkék: blog toshiba kamera siklóernyő

süti beállítások módosítása