HTML

Ernyőblog

Botcsinálta kezdő siklóernyős szenvedelmei..

Linkblog

Folyamatos csörlés

2011.10.06. 13:58 :: Sparhelt

Hétfőn szabadságon voltam. Délelőtt otthoni tennivalóim szólítottak el a munkától, délután meghirdetett csörlés volt a repülőtéren, ezért nem tartottam érdemesnek bemenni és újra elkérezkedni, így eleve szabadságot kértem arra a napra. Már kettőre kiértem a tetthelyre. Meglepetésemre mások is voltak, újra volt Bigyó, ráadásul egész előrehaladott állapotban tartott az összeszerelése. A srácokkal beszéltünk a lépcsőzetes csörlésről, mint megvalósított intézményről, amikor fix csörlővel húznak fel nagyon magasra. A pálya végén az ernyős megfordul, de nem old le és visszahúzza a kötelet a pálya kezdetéig és újra folytatják a csörlést, amíg meg nem unják. Nemsokára Peti és pár tandemutas is felbukkant és kezdődött az üzem. Újra elsőnek tesztelhettem le az eget és mivel nem ígérkezett magasnak a húzás, így azt mondta, hogy a pálya végén ne oldjak le, hanem menjek ki oldalra az erdő fölé és ívben kanyarodjak vissza és húznak majd tovább. Furcsa, hogy éppen előtte beszéltünk erről és most rögtön ki is próbálhattam, hogy milyen érzés.
 

 

A kamera a sisakomon majdnem jó irányba áll, csak kicsit lefelé és bal oldalra áll, ezért a kicsit furcsa nézőpont.

komment

Címkék: blog siklóernyő csörlés

süti beállítások módosítása